Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lørdag 7. juli 2012

Nye Sko

Gode Sko er viktig 
Her har jeg akkurat fått på meg et par nye
 bestillt fra Foot Care


som reklamerer med såler som 
forbedrer holdning og gangmønster
øker aktiviteten i sete-, lår- og legg-
muskulatur, minsker belastning i kne-
og hofteledd, samt gir suveren støtdemping
med spesiell innersåle.

Har hatt lignenede sko før, men annet merke
og liker godt å gå på denne type såle

Hvis man ved å velge sko
kan bli litt sunnere
er det helt greit for meg
spesiellt hvis man finner en modell
som man liker og som passer til seg

Disse er omtrent et nummer for store
til min fot så vi får se om jeg tør bestille enda et par
i mindre størrelse uten å prøve dem først

Det sikreste er nok å gå i en ordentlig skobutikk
med kyndig ekspertise før man handler skotøy

Uansett ha en flott Lørdag
med eller uten sko

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...